Ne jucăm și învățăm în județul Giurgiu
Letca Veche, Căscioarele, Stoenești, Vânătorii Mari, Izvoarele – comunitățile în care am organizat și în luna aprilie, ateliere de educație non-formală.
Prin jocuri de cunoaștere și de echipă, creăm, de fiecare data, un climat prietenos și relaxat pentru copii.
La primele întâlniri am folosit “cutia valorilor” ca element principal pentru facilitare. Apoi, cu ajutorul fișelor de nevoi le-am descoperit pasiunile. Pentru un cadru în care toți copiii să se simtă ascultați și înțeleși, am dezvoltat împreună un set de reguli sub forma unui “contract de valori”.
Prin diferite exerciții, copiii au ocazia să se cunoască mai bine atât pe sine, cât și pe colegi. În cadrul activităților au descoperit ce preferințe au în materie de muzică, jocuri, filme sau timp liber. În plus, au primit provocarea de a experimenta un traseu cu “obstacole”, în timp ce jucau diferite roluri: persoana nevăzătoare, ghid sau persoane cu diferite dizabilități motrice. Au ajuns la final, prin lucru în echipă și ținând cont de nevoile celorlalți.
#educatie #incluziune #creativitate #comunicare #dezvoltarepersonala #dezvoltareacopiilor
Proiect finanțat prin Granturile SEE si Norvegiene 2014-2021 în cadrul programului “Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” și derulat în parteneriat cu Fundatia Estuar și DGASPC Giurgiu (Punte Dgaspc Giurgiu).
Lucrăm împreună pentru o Europă verde, competitivă și incluzivă!
Operator de program Fondul Roman de Dezvoltare Sociala – FRDS
_ _
Letca Veche, Căscioarele, Stoenești, Vânătorii Mari, Izvoarele – communities where we organized non-formal education workshops in April.
Through knowledge and team games, we create, every time, a friendly and relaxed atmosphere for the children. During our first meetings we used the “values box” as the main element for facilitation. Then, with the help of the needs sheets we discovered their passions. For a setting where all children felt listened to and understood, we developed together a set of rules in the form of a “values contract”.
Using different techniques and exercises, the children have the opportunity to get to know themselves and their peers better. During the activities they discovered their preferences in terms of music, games, films or free time. In addition, they were challenged to experience an “obstacle course” while playing different roles: blind person, guide or people with different motor disabilities. They reached their goal by working as a team and taking into account the needs of others.
Project funded under EEA and Norway Grants 2014-2021 under the „Local Development, Poverty Reduction and Increased Roma Inclusion” program implemented by RDSF.
Working together for a green, competitive and inclusive Europe!