Luna septembrie, la atelierele de educație non-formală cu beneficiarii de „A doua șansă”
Toamna a venit cu un proces de autoevaluare, cu exerciții despre autoapreciere și autocritică.
În cadrul întâlnirilor, participanții au fost ghidați să-și identifice calitățile și defectele și să înțeleagă cum le pot folosi la școală, în procesul de învățare.
Mulți au avut dificultăți în a se exprima, acest tip de exerciții nefiind unul familiar pentru ei. “Ne așteptăm ca ceilalți să ne zică dacă suntem buni sau răi.”
La ce ne ajută să știm punctele forte/slabe? Tocmai pentru a determina cum să le folosim în mod echilibrat. Asta pentru dezvoltarea noastră personală, și implicit, educațională.
*Aripi spre viitor – derulat în parteneriat cu Fundatia Estuar, Inspectoratul Școlar al Municipiului București, Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6
** Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman