Achiziții
Invitație participare Procedură competitivă având ca obiect prestarea de servicii de formare profesională
Asociația Four Change vă invită să participați la achiziția privind atribuirea contractului privind prestarea de servicii de formare profesională – cursuri de calificare profesională: Lot 1 “Macaragiu – COD COR 834301”, Lot 2 „Electrician pentru utilizarea energiei electrice – Cod COR 741313” și Lot 3 „Operator la mașini-unelte cu comandă numerică – Cod COR 722323”
Denumirea contractului: Prestarea de servicii de formare profesională – cursuri de calificare profesională Lot 1 “Macaragiu – COD COR 834301”, Lot 2 „Electrician pentru utilizarea energiei electrice – Cod COR 741313” și Lot 3 „Operator la mașini-unelte cu comandă numerică – Cod COR 722323”
Tipul contractului şi locul de prestare: Contract de prestări servicii
Regiunea Sud-Est (jud. Constanta, Galați, Buzău, Tulcea, Brăila, Vrancea)
Descrierea succintă a contractului cadru:
Se vor organiza 4 cursuri de calificare autorizate în conformitate cu prevederile OG nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulților:
Lotul 1:
- 2 grupe de curs de Macaragiu, COD COR 834301, curs autorizat de calificare nivel 3, 2 grupe de curs x 25 participanți/grupă x 4.971,91 RON/participant = 248.595,50 RON
Lotul 2:
- 1 grupă de curs de Electrician pentru utilizarea energiei electrice, Cod COR 741313, curs autorizat de calificare nivel 2, 1 grupă x 25 participanți/ grupă x 3.002,18 RON/participant = 75.054,50 RON
Lotul 3:
- 1 grupă de curs de Operator la mașini-unelte cu comandă numerică, Cod COR 722323, curs autorizat de calificare nivel 3, 1 grupă x 25 participanți/ grupă x 4.971,91 RON/participant = 124.297,75 RON
Data limită de depunere a ofertelor şi locul: 30 aprilie 2025, ora 14:00, la sediul achizitorului specificat la punctul I.1, respectiv București, Sector 3, Str. Gh. Dem Teodorescu, nr. 11-13, parter spațiu de birouri nr.3.
Sursa de finanțare: Programul Educație și Ocupare 2021-2027, Titlul proiect: Profesioniști 2030 – Fii arhitectul propriei cariere! Cod SMIS:300942
Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați documentele atașate.
Invitație participare Procedură competitivă contract cadru
Asociația Four Change vă invită să participați la achiziția privind atribuirea contractului cadru având ca obiect prestarea pachetului de servicii de cazare, închiriere săli de curs, servicii de catering/restaurant prin procedură competitivă.
Denumirea contractului cadru: Prestarea pachetului de servicii de cazare, închiriere săli de curs, servicii de catering/restaurant
Tipul contractului şi locul de prestare: Contract cadru de prestări servicii, Regiunea Sud-Est (jud. Constanta, Galați, Buzău, Tulcea, Brăila, Vrancea)
Descrierea succintă a contractului cadru:
În cadrul activității A5.1 Derularea programelor de formare profesională inițiere, perfecționare si specializare (curs manager de proiect), se va achiziționa pachetul de servicii, care va consta în:
- Închiriere Săli cursuri – 36 zile (3 cursuri * 12 zile / curs);
- Servicii de catering / restaurant participanți – 8 prânzuri/persoană * 25 participanți * 3 grupe;
- Servicii de catering / restaurant participanți – 20 pauze cafea/persoană * 25 participanți * 3 grupe;
- Servicii de catering / restaurant participanți –120 cine;
- Cazare participanți cursuri – 120 nopți;
- Cazare experți formare profesională – 48 nopți (2 experți x 3 cursuri x 8 nopți);
- Servicii de catering / restaurant experți formare profesională – 20 mese (12 prânzuri și 8 cine)/persoană * 2 experți * 3 grupe;
Valoarea estimată fără TVA:
- Valoarea minimă a contractului cadru este: 91.424,25 fără TVA
- Valoarea maximă a contractului-cadru este: 191.876,03 lei fără TVA
Data limită de depunere a ofertelor şi locul: 5 martie 2025 2025, ora 14:00, la sediul achizitorului specificat la punctul I.1, respectiv București, Sector 3, Str. Gh. Dem Teodorescu, nr. 11-13, parter spațiu de birouri nr. 3.
Sursa de finanțare: Programul Educație și Ocupare 2021-2027, Titlul proiect: Profesioniști 2030 – Fii arhitectul propriei cariere! Cod SMIS:300942
Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați documentele atașate.
Invitație participare Procedură competitivă contract cadru
Prin prezenta, Asociația Four Change vă invită să participați la procedura competitivă de atribuire a contractului cadru având ca obiect prestarea pachetului de servicii de cazare, închiriere spații de curs, servicii de catering/restaurant, organizare de evenimente prin procedură competitivă.
Tipul contractului şi locul de prestare
Contract cadru de prestări servicii Regiunea Sud-Est (jud. Constanta, Galați, Buzău, Tulcea, Brăila, Vrancea).
Descrierea succintă a contractului cadru
În cadrul activităților A 2.1 Recrutarea, selecția si menținerea grupului tinta, A5.3 Derularea programelor de formare cu recunoaștere la nivel de companie și A6.1 Dezvoltarea si aplicarea mecanismului participativ de anticipare a nevoilor viitoare de competente, se va achiziționa pachetul de servicii, care va consta în:
- Organizarea a 6 evenimente de recrutare a grupului țintă;
- Închiriere Săli cursuri – 15 cursuri * 4 zile / curs;
- Servicii de catering / restaurant (4 pranzuri/persoana + 10 pauze cafea/persoana) * 25 participanti * 15 grupe;
- Cazare experți formare profesională (2 experți x 15 cursuri x 3 nopți);
- Cazare participanti cursuri (aprox 100 persoane x 3 nopti / persoana);
- Cazare experți mecanism participativ (2 experti x10 companii x 2 nopti);
Pentru mai multe detalii, vă rugăm să consultați documentele atașate.
ANUNT PUBLICITAR pentru atribuirea contractului având ca obiect prestarea serviciilor de catering în cadrul proiectului Servicii integrate pentru grupuri vulnerabile – o punte pentru dezvoltarea comunităților locale, Cod Proiect PN 4052
ANUNȚ DE ATRIBUIRE
Având în vedere derularea procesului de achiziție prin aplicarea procedurii interne – selecție de oferte, organizată de către Asociația Four Change în cadrul proiectului Servicii integrate pentru grupuri vulnerabile – o punte pentru dezvoltarea comunităților locale, Cod Proiect PN 4052, pentru atribuirea contractului având ca obiect prestarea serviciilor de catering, comunicăm rezultatul acesteia după cum urmează:
S-a semnat contractul cu nr. 2454/16.06.2023 între Asociația Four Change și S.C. SUNNY DELIVERY S.R.L. cu un preț 37837.50 lei fără TVA, la care se adaugă TVA în valoare de 3405.38 lei.
Data publicării anunţului de atribuire :13.07.2023
Formular nr. 10 – Anunț de atribuire
Având în vedere necesitățile din cadrul proiectului „Servicii integrate pentru grupuri vulnerabile – o punte pentru dezvoltarea comunităților locale, Cod Proiect PN 4052”, Asociatia Four Change organizează o selecție de oferte în vederea atribuirii contractului având ca obiect prestarea serviciilor de catering.
1. Date privind achizitorul: Asociatia Four Change
Adresa: Calea Calarasilor, nr.178, bl.60, sc.A, et.4, ap.20, Sector 3, Bucuresti, Romania
Email: office@4change.ro
Persoana de contact: Pasare Alina Aurelia
Email: aurelia.pasare@4change.ro
Tel: 0746.607.031
2. Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de catering în cadrul proiectului Servicii integrate pentru grupuri vulnerabile – o punte pentru dezvoltarea comunităților locale, Cod Proiect PN 4052, Cod CPV 55520000-1 Servicii de catering
3. Valoarea estimata fara TVA: 37.844,04 lei
4. Date privind modalitatea de atribuire: Selectie de oferte potrivit Procedurii interne nr. 796 / 04.04.2022
5. Specificatiile tehnice ale serviciilor ce urmează a fi achiziționate: Conform documentației pentru ofertanți, care poate fi accesată direct și nerestricționat la adresa www.4change.ro.
6. Cerințe de participare: Conform documentației pentru ofertanți, care poate fi accesată direct și nerestricționat la adresa www.4change.ro.
7. Obținerea documentației pentru ofertanți: Se descarca gratuit de pe site-ul www.4change.ro sau printr-o solicitare scrisă la datele de contact prevăzute la punctul 1.
8. Termenul-limită de depunere a ofertelor: 07.06.2023 ora 10:00
9. Adresa la care se trimit ofertele si modul de prezentare al acestora: La sediul achizitorului din Calea Calarasilor, nr.178, bl.60, sc.A, et.4, ap.20, interfon 20C, Sector 3, Bucuresti, Romania.
Ofertele (propunerea tehnică, propunerea financiară și documentele însoțitoare) vor fi depuse personal sau transmise prin curier în plic închis, până la data limită de depunere a ofertelor.
Pe plic se vor menționa:
• Adresa ofertantului;
• Persoana de contact;
• Emailul;
• Numărul de telefon;
• Procedura pentru care se depune oferta;
• Mențiunea „A nu se deschide până la data de 07.06.2023 ora 12:00”
Plicul va fi insotit de o adresă de înaintare.
Toate paginile vor fi numerotate şi semnate de către reprezentantul legal sau persoana împuternicită în acest sens. În cazul existenţei unei împuterniciri, aceasta va fi prezentată, însoţită de o copie a actului de identitate al împuternicitului.
10. Limba in care trebuie redactate ofertele: Română
11. Perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile
12. Data, ora și locul deschiderii ofertelor: 07.06.2023 ora 12:00, la sediul achizitorului din Calea Calarasilor, nr.178, bl.60, sc.A, et.4, ap.20, Sector 3, Bucuresti, Romania.
13. Data limită pentru solicitarea de clarificări: 30.05.2023 ora 16:00, la adresa de email office@4change.ro. Data până la care se va răspunde la solicitările de clarificări 31.05.2023 ora 16:00. Raspunsul la clarificari va fi trimis pe email agentului economic care a solicitat clarificari si va fi incarcat pe site-ul achizitorului.
14. Finanțarea achiziției: Prin intermediul Contractului de finanțare al proiectului „Servicii integrate pentru grupuri vulnerabile – o punte pentru dezvoltarea comunităților locale, Cod Proiect PN 4052”, finanțat prin Granturile SEE si Norvegiene 2014-2021 în cadrul programului “Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”.
15. Criteriul de atribuire a contractului: Cel mai bun raport calitate-preț. Factorii de evaluare, ponderile și metodologia de punctare sunt prezentate în documentația pentru ofertanți.
Data publicării anunţului publicitar: 26.05.2023